בת ים היא עיר חוף מקסימה השוכנת על חוף הים התיכון של ישראל. היא ממוקמת דרומית לעיר הגדולה תל אביב וגובלת בראשון לציון מצפון ובחולון ממזרח. עם אוכלוסייה של כמעט 170,000 איש, העיר המודרנית והתוססת הזו מציעה כל כך הרבה לחקור ולחוות.

בראש ובראשונה, אי אפשר שלא להיות מוקסמים מהיופי הטבעי האופף את בת ים. חול רך ומים כחולים מרכיבים את החוף שאורכו שלושה קילומטרים לאורך הגבול הצפון-מזרחי של העיר, ומציע למקומיים ולמבקרים כאחד סביבה שלווה ושלווה לאורך כל השנה. עם מזג אוויר חם ושמש כל השנה, חווית החוף היא גם חוויה שאסור לפספס!

www.kaholavan.co.il
העיר מתגאה גם בשני נאות מדבר ייחודיים מעשה ידי אדם, אשר בהחלט שווה ביקור. הראשון הוא פארק הדוד מיה, הממוקם במרכז בת ים. הפארק הוא מקום נהדר למשפחות להירגע ולערוך פיקניק או סתם ליהנות מהצמחייה. נווה המדבר השני הוא הדולפינריום הממוקם בסמוך לחוף הים. תוכלו לחוות פעילויות אינטראקטיביות ואפילו שחייה עם דולפינים תחת פיקוח.

למי שמחפש תרבות והיסטוריה, גם לבת ים יש הרבה מה להציע. בית הקברות של החייל האלמוני בעיר הוא גולת הכותרת בשל המונומנטים וציוני הדרך שלו במלחמת העולם השנייה. המבקרים יכולים גם לחקור שרידים מפוזרים של העבר מימי הביניים של העיר, כולל קטעים של חומת העיר העתיקה ומגדלים.

כאשר כל החקירה הזו גורמת לך להרגיש מנקר, יש לך שפע של אפשרויות קולינריות לבחירה בבת ים. העיר היא ביתם של שפע של מסעדות נושא, ממסעדות ערביות מסורתיות ועד ביסטרו איטלקי איכותי. הטיילת והטיילת, המקבילות לחוף, הן מקום אידיאלי לנשנש משהו וליהנות מצפייה באנשים באווירה הים תיכונית היפה. לחוויה רומנטית באמת, צאו לשייט ארוחת ערב לאורך קו החוף הציורי של בת ים.

גם חיי הלילה בבת ים הם משהו לראות. לאורך הטיילת הנ"ל, המבקרים יכולים למצוא מגוון של מועדונים, ברים, ובתי קפה לחוות. אל תחמיצו את ארט ריי, בר פופולרי עם אווירה אקלקטית ועצמאית. יש גם את מועדון הג'אז ואת הפיאנו בר עבור אווירה נינוחה יותר.

כאשר אתם מחפשים רעיונות ייחודיים למתנות או מזכרות מהביקור שלכם, הקפידו לבדוק את אזורי הקניות הרבים של העיר. השוק המרכזי הינו אידיאלי עבור קניות מזכרות, שם המבקרים יכולים למצוא כל דבר, החל ממוצרים בעבודת יד ועד מזכרות תיירותיות טיפוסיות. ואם זה לא מספיק, העיר הסמוכה חולון ושאר תל אביב נמצאות במרחק דילוג מהיר.

בת ים היא אולי לא העיר הגדולה בישראל, אבל בהחלט יש לה יתרון בכמות החוויות והפעילויות הזמינות כאן. מטיילת החוף עם המסעדות הרבות וחיי הלילה התוססים שלה, ועד לציוני הדרך התרבותיים וההיסטוריים הסמוכים, בת ים מספקת אווירה ייחודית שכל מטייל יהיה חכם לחוות. בין אם אתם כאן ליום או יומיים ובין אם אתם מחפשים שהייה לטווח ארוך, סביר להניח שבת ים תשאיר לכם טעם של עוד.