מציאת האוכל האיטלקי הטוב ביותר בטאיפיי יכולה להיות אתגר, אבל העיר מציעה כמה אפשרויות נהדרות. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית לדייט או מקום לא פורמלי לארוחת צהריים, יש שפע של מסעדות איטלקיות בטאיפיי שיספקו את התשוקה שלכם. הנה פירוט של כמה מהמסעדות האיטלקיות הטובות ביותר בטאיפיי. La Vineria di Napoli היא מסעדה איטלקית חובה לבקר בטאיפיי. מקום קטן ונעים זה הממוקם בלב שימנדינג ( Ximending ), מתמחה במטבח נפוליטני מסורתי. השפים גאים מאוד בהכנת מנות טריות תוך שימוש במרכיבים המקומיים הטריים ביותר. תוכלו לצפות למצוא מנות קלאסיות, כולל פיצות בתנור עצים, פסטות תוצרת בית וצלחות אנטיפסטי נהדרות. La Vineria di Napoli הוא המקום המושלם ללכת אליו אם אתם מחפשים חווית אוכל איטלקית אותנטית.

לאווירה איטלקית מודרנית יותר, בקרו בדולצ'ה ויטה. מסעדה איטלקית עכשווית זו ממוקמת באזור היוקרתי של דא'אן (Da'an), ומציעה הכל, החל מפירות ים טריים וסטייקים בגריל ועד פסטות תוצרת בית ופיצות בתנור עצים. הדגש כאן הוא על חומרי גלם טריים ועונתיים, כאשר התפריט משתנה מדי שבוע כדי לשקף זאת. מחללי הפנים היפים ועד לפינת הישיבה באוויר הפתוח, מסעדה מסוגננת זו הינה מושלמת עבור ארוחות צהריים רגועות ואירועים מיוחדים.

אם אתם מחפשים משהו קצת שונה, ראו את L'astier. הכלאה צרפתית-איטלקית ייחודית זו מפורסמת בקרב מקומיים ותיירים כאחד בזכות המטבח היצירתי שלה. התפריט שלהם משתנה תמיד עם דגש על
מרכיבים עונתיים. כאן תוכלו למצוא את מיטב הטעמים הצרפתיים והאיטלקיים במנות כמו ריזוטו כמהין, קרפצ'יו בקר וטליאטלה עגל. האווירה חמה ומזמינה עם דגש על עיצוב כפרי.

לבסוף, חובבי אוכל משובח צריכים לבצע הזמנה במלון לה לוקנדה. זוהי מסעדה איטלקית משובחת עטורת פרסים הממוקמת במעבר המאוורר של הואאנדונג (Huandong). השפים משתמשים רק במרכיבים האיכותיים ביותר, והתפריט מלא בקלאסיקות מסורתיות ופרשנויות מודרניות למטבח האיטלקי. המסעדה פופולרית במיוחד בזכות ארוחות הבראנץ' שלה בסוף השבוע.

טאיפיי היא ביתם של כמה מסעדות איטלקיות יוצאות דופן, כך שבטוח תמצאו משהו שיתאים לטעמכם. La Vineria di Napoli, Dolce Vita, L'Astier ו-La Locanda הן בין המסעדות האיטלקיות הטובות ביותר בעיר, וכל אחת מהן מציעה משהו ייחודי שירשים אפילו את הפודיז האנינים ביותר.

כמובן שלא צריך לטוס עד טאיפיי בשביל להינות מאוכל טוב. הכל יש בארץ – פיצות ופסטות שיגיעו עד הבית. הכל אפשר להזמין עד הבית, אפילו נערות ליווי בקריות