נערות ליווי היו מקור משיכה במשך מאות שנים ושימשו למגוון מטרות, החל ממתן חברות ועד ליווי אנשים חשובים לאירועים מיוחדים. בעידן המודרני, נערות ליווי קשורים יותר עם מתן שירותים נלווים ללקוחותיהם, מציעים אינטימיות וחברות תמורת תשלום. נערות ליווי ניתן למצוא כמעט בכל הערים הגדולות ברחבי העולם וניתן למצוא באמצעות סוכנויות רבות או ספריות עצמאיות.

בעוד השירותים המוצעים בפועל על ידי נערות ליווי הם חוקיים במדינות רבות, חילופי ליווי הלקוח הוא לעתים קרובות בלתי חוקי או מוגבל באזורים מסוימים יכול לנוע בין בידור קל לחוויה salcious יותר. במדינות מסוימות, כמו ארצות הברית, שידול לזנות אינו חוקי ומי שנמצא אשם בעיסוק בפעילות כזו עלול לעמוד בפני מאסר ו / או קנסות כבדים. למרות שרוב נערות הליווי נקטו צעדים כדי להבטיח שפעילותן לא תהיה קשורה לזנות, ההתאגדות של נערות ליווי עם סוג השירותים הלא חוקי יותר מנעה מאנשים מסוימים לשכור שירותים כאלה.

ענף הליווי חווה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, עם סוגים שונים של נערות ליווי הפונים לסוגים שונים של לקוחות. הסוג הנפוץ ביותר של ליווי הוא נערת ליווי נערת ליווי, אשר מספק חברות, לעתים קרובות עם הבטחה של פעילות מינית. נערות ליווי חברתיים, לעומת זאת, נשכרים לעתים קרובות על ידי הלקוח לאירועים חברתיים כגון הזמנות לארוחת ערב או אירועים רשמיים, ומציעים חברות שאינה בהכרח רומנטית או מינית.

מי שמחפש לשכור ליווי חייב קודם כל לשקול את סוג החוויה שהוא מחפש. נערות ליווי בדרך כלל גובות תשלום לפי שעה ללא קשר לשירותים הניתנים, אם כי ייתכנו חיובים נוספים עבור פעילויות או שירותים מיוחדים. נערות ליווי מקצועיים חייבים להיות בעלי יחסי אנוש טובים מאוד, כמו גם להיות מסוגלים לשים את הלקוחות שלהם בנוח. נערות ליווי רבות עברו הכשרה נוספת על מנת לספק מגוון שירותים, כולל עיסוי, משחק תפקידים, או BDSM, בין היתר.

בעת שכירת נערת ליווי, חשוב לוודא כי השירותים הניתנים תואמים את מה שהוסכם בין הנערת ליווי לבין הלקוח. כל העסקאות צריכות להתבצע בין שני מבוגרים בהסכמה וחשוב שהלקוח יעשה את בדיקת הנאותות שלו כדי להבטיח שהליווי שהוא שוכר הוא לגיטימי ומציית לכל החוקים המקומיים.

נערות ליווי הפכו פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות כאשר לקוחות מחפשים חברות ללא המחויבות המסורתית הקשורה למערכות יחסים. על ידי מתן שירותים איכותיים ולהציע ללקוחותיהם חברות ואינטימיות אמינות, נערות ליווי אלה הם משאב יקר ערך בעולם העמוס והמורכב של ימינו.