ממוקמת בקצה הצפוני של הים האדום, העיר אילת ידועה כעיר הדרום-מערבית ביותר על פני הגלובוס. זוהי העיר היחידה בים האדום המתהדרת בגישה ישירה לים המלח וגובלת בנגב ובמדבר ערב הסעודית.

ידועה בקו החוף היפה להפליא שלה ובטמפרטורות הנוחות שלה לאורך כל השנה, אילת היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במזרח התיכון. איכות הלינה והבידור הזמינים באילת מבטיחה כי תיירים יפיקו את המיטב מהשהייה שלהם. מלבד היותו ציורי ביותר, הוא מציע מגוון רחב של פעילויות כמו שנורקלינג, גלישת רוח וצלילה.
נערות ליווי באילת

בתנ"ך, אילת, שנקראה אז אלות, הייתה אחד המקומות שמהם הובס צבא פרעה באירוע המכונה נס ים סוף. אילת, מקום משכנה של נמל עציון גבר, מוזכרת מספר פעמים בתנ"ך כאחת התחנות של מלכת שבא.

אילת היא גם אחד היישובים העתיקים בעולם, לאחר שהייתה מיושבת מאז תקופת הנחושת. את ההיסטוריה של העיר ההיסטורית הזו ניתן עדיין לראות בחורבותיה העתיקות, כמו עיר האבן העתיקה של אילת, הנמל הישן של עציון גבר, ובית הכנסת העתיק.

למרות שאילת מפורסמת בעיקר בזכות חופי הים האדום המדהימים שלה, היא מציעה גם כמה אטרקציות תיירותיות מדהימות בפנים הארץ כמו פארק תמנע ושמורת הטבע עין גדי. המבקרים בפארק יצחק רבין יכולים לחקור את חורבות אלת. מכתש רמון הוא גם יעד חובה באילת, שכן הנוף המרהיב שלו חשוף לעיני כל.

זה לא משנה באיזו תקופה בשנה תחליטו לצאת לטיול באילת, שכן הטמפרטורות החמות לאורך כל השנה הופכות אותה ליעד מצוין לחובבי כל הדברים הימיים, אך החודשים אפריל ואוקטובר מיוחדים במיוחד מכיוון שאלו הם הזמן בו ציפורי האזור מתחילות לנדוד.

חובבי טבע שחולקים תשוקה לחיק הטבע בהחלט צריכים לנסות להפיק את המרב מהביקור שלהם באילת, מכיוון שיש שפע של פעילויות בחיק הטבע. אלה כוללים רכיבה על אופניים, טיפוס, טיולי ג'יפים, ואפילו טיסה בכדור פורח.

כשזה מגיע לקניות, אוכל ושתייה, פעילויות פנאי ובילויים, באילת יש משהו לכל אחד. בין אם זה קניות בשווקים החיצוניים הצבעוניים של העיר העתיקה או ליהנות מכמה מאפשרויות חיי הלילה שהעיר ידועה בהן, המבקרים ימצאו את עצמם מוקפים בשפע של אפשרויות. מספר מסעדות מהשורה הראשונה מציעות מטבח בסגנון ים תיכוני והתמחויות מקומיות, כגון פלאפל ושווארמה.

אילת מארחת גם אירועי תרבות שנתיים כגון פסטיבל המוזיקה הבינלאומי הפופולרי אילת. אירוע זה בן שלושה ימים מציג כמה מהכישרונות הטובים ביותר מרחבי העולם ומושך אלפי תיירים מכל רחבי העולם. בין אם מדובר בסוף שבוע ארוך של פעילויות בחיק הטבע או פשוט ליהנות מקצת מנוחה ורוגע באווירה החמה, אין ספק שאילת תספק את החופשה המושלמת עבורכם.

יופייה הטבעי והבלתי נשכח של אילת הופך אותה ליעד יוצא דופן לכולם. מהאטרקציות שלה על חוף הים ועד לאתרים הייחודיים וההיסטוריים שלה, יש כאן באמת משהו לכל אחד. העיר ידועה כנווה מדבר המציע אווירה שהיא גם מזרימה אדרנלין וגם מרגיעה. אז למה אתם מחכים? ארזו את חפציכם וצאו לאילת.